דילוג לתוכן

סיפורי לילה טוב לילדים

14/06/2011

בערוץ מאיר לילדים השיקו תוכנית סיפורי לילה טוב לקטנטנים. חלק גדול מהתוכניות מוצעות לצפייה חופשית וכולם מוזמנים ללכת לישון עם הבובה שאלתיאל ועם צוות המספרים – אבישי, טוביה והרב דב.

רוצים טעימה?

חבר לארוחת ערב – פסיה יוצאת לחפש שותף לארוחת ערב ומוצאת חברה אמיתית. לצפיה בסיפור לחצו כאן

 

הכלב בעצם – לכלב בעצם קשה מאד לקבל החלטות עד שיום אחד הוא מחליט להחליט.. לצפייה בסיפור לחצו כאן

 
לתת באמת – קופי הקוף עוזר לחברים והם בתמורה נותנים לו מתנה. קופי מגלה שאפשר לשמוח בנתינה גם ללא כל תמורה. לצפיה בסיפור לחצו כאן

 
האופניים של אלקנה – אלקנה נוסע לירושלים על אופניים, בדרך הוא אוסף עוד הרבה אנשים. מה משותף לכולם? בואו ותראו

(אהה, כן… ומה הקשר שלי לזה? אני עורכת תוכן בתוכנית. הצעות, הערות והארות, מהורים וילדים גם יחד, יתקבלו תמיד בברכה)

From → מצולמים

3 תגובות
  1. אני גם יכול להמליץ על סיפור טוב לילדים,סיפור שלא מזמן קניתי לבן שלי ,סיפור על הפיראט האחרון הבן שלי ממש אהב אותו,הוא ממש חייב כל הזמן שאני אקריא לו אותו לפני שהוא הולך לישון הוא צריך לשמוע שוב,הסיפור בעצם מדבר על אגדה,סיפור שמזכיר קצת את האגדה של פיטר פן,לא ארחיב יותר מדי כאן פשוט אמליץ על הספר "מנהיג הפיראטים".

  2. מירב permalink

    תודה על ההמלצה. אחלה סרטונים!

  3. נעמה permalink

    אתר מצויין לילדים. טוב שהוא בחינם….. נהנינו מאד תודה

כתיבת תגובה